HOME PRILOZI RADIONICE RASPORED KONTAKTI ULIKA LINKOVI  
           ۩  Stručni članci i prilozi Ive Kolić u medicinskim i popularnim časopisima    
    Masaže i ostali
  manualni tretmani
 

Kratke i slatke, energične vježbe za dobro jutro

   
   


Moderan način života, organizacija prometa, stres i cjelodnevni boravak u uredu oduzimaju nam jednu od najprirodnijih potreba – mogućnost kretanja. Katkad smo toliko u stisci da tijelu ne možemo pružiti osnovno, a da bi ono funkcioniralo kako treba. Za početak ne treba poduzeti ništa drastično, svega nekoliko brzih vježbi koje se mogu izvoditi čak i u krevetu. Tijekom petnaestak minuta pokrenuti će se cirkulacija i limfni sustav, istegnuti te razgibati tijelo, a vi ćete puni energije započeti novi dan.  

1.   Legnite na leđa, ispružite ruke iznad glave i istegnite cijelo tijelo. Ruke, a potom i trup zarolajte prema bedrima. Pokušajte prstima dotaknuti stopala a da pritom ne savijate koljena. Vratite se u početni položaj spuštajući kralježak po kralježak. Vježbu, u brzom slijedu, ponovite 5 puta.

2.   Legnite na leđa, ruke položite uz tijelo, a noge podignite prema stropu. Razmaknite stopala za širinu kukova. Odignite stražnjicu, noge prebacite preko glave i dotaknite podlogu. Istegnite leđa, te se vratite u položaj s okomito usmjerenim nogama. Ponovite 5 puta.

3.   Legnete na leđa, ruku oslonjenih uz tijelo. Podignete desnu nogu prema stropu. Dinamičnim pokretom spustite nogu na lijevu stranu tijela istežući desni bok. Nastojite dotaknuti podlogu. Produžite pokret i nogom načinite veliki krug. Ponovite 5 puta sa jednom i drugom nogom.

4.   Sjednite i privucite koljena prema prsima. Glavu oslonite na koljena. Rukama obuhvatite potkoljenice. Zaljuljajte tijelo. Spuštajte odnosno podižite kralježak po kralježak u dinamičkom slijedu i tako «ispeglajte» leđa. Ponovite 5 puta.

5.   Legnite na leđa. Ispružene noge odignite pod kutom od 35 stupnjeva. Glava i ramena su također odignuti od podloge. Nogama brzo radite pokret škarica, te naizmjence privlačite rukama jednu pa drugu nogu na prsa. Svakom nogom ponovite vježbu 5 puta.

6.   Legnite potrbuške. Istegnite vrat i glavu. Lagano izvijte leđa te podignite ruke i noge nekoliko centimetara u zrak. Naizmjence, u brzom slijedu naglašeno odižite suprotnu ruku i suprotnu nogu kao da plivate. Ponovite po 5 puta za suprotne strane.

7.   Legnite potrbuške. Glavu oslonite na dlanove. Ispružene noge odignite od podloge napinjući stražnjicu i donji dio leđa .Bitno je da su bedra odignuta. Malim, brzim pokretima širite i skupljajte noge. Vježbu ponovite 5 puta.

8.   Legnite na bok. Donjom rukom poduprite glavu a gornjom se oslonite na podlogu ispred tijela. Istegnite gornju nogu i mašite njome naprijed natrag poput klatna na satu. Razgibajte kukove brzo ponavljajući vježbu po 5 puta na svakoj strani.

 

                                                                                                                              Iva Kolić, vft

 
    Vježbe u malim
  grupama
   
     
    Specijalni individualni
  programi
   
     
    Standardne
  procedure  
   
     
    Prednosti    
     
    Mislimo danas za
  zdravije sutra
   
     
    Cjenik usluga    
     
    Poklon bonovi    
     
    Komentari
  zadovoljnih korisnika
   
     
    Galerija slika    
     
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
                 
                                        ©2008 IK Centar za vitalizaciju i relaksaciju organizma